小黑屋
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魔神至尊
混世魔头
原帖由 zhangjingy 于 2007-8-17 11:09 发表 开发商为什么要放老版本的画面呢?看来XO的开发出问题了,缩水优化中。
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乱拍乱喷
五道杠
隔夜饭
原帖由 sunykoss 于 2007-8-17 19:04 发表 今年のE3にて公開されたプレイデモを見てそのグラフィックに驚愕した人も多いであろうActivisionのシリーズ最新作「Call of Duty 4」。昨今、マルチプラットフォームで発売されるタイトルのいくつかにはXbox360版は60fpsで動作するのにPS3版は30fpsといった状況がありました。そして、この「CoD4」もそうなのではないか?と噂されていたタイトルの1本でした。しかし、開発者の1人が公式フォーラムにてPS3版も60fpsで動作しアンチエイリアス(AA)もかかっていると話しています。 。ちなみにこれについてはすぐ明らかにするとしています。 開発者によればPS3とXbox360の間には同じレベルのAAがかかり、両方とも60fpsであるそうで、また、おそらくはSIXAXISのギミックだと予想されますが若干のPS3のみの特別な何かが追加されているとの事 1:PS3和XO使用相同程度的AA 2:PS3支援SIXAXIS 3:PS3版有若干特別的內容追加
原帖由 极品三红 于 2007-8-17 20:08 发表 Infinity Ward公司《使命召唤4(Call of Duty 4)》开发小组成员日前通过游戏的官方论坛放出了四张本作PS3版与X360版的实际对比画面。据悉,这几张画面均出自Beta版测试前的开发版本,游戏的运行祯率也同样为60 ...
元始天尊
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During development we frequently tweak the color balances in the levels to achieve the look and feel that we're shooting for. What you're seeing in these two videos are two completely different visual styles for the level that were tried. That's why the older 360 shot has a distinct blueish tint, while the more recent PS3 shot shows the more appropriate middle eastern feeling lighting. You can also some differences in the geometry in the two shots. Broken walls, windows, etc... Every level goes through at least one "detail pass". The designers will rough in geometry and do a certain level of detail, but it's the environment artists that really make each level shine. The version of the level shown in the PS3 shot has been through one or two more detail passes than the one shown in the 360 shot. That said, all levels (single player and multi) use identical geometry and textures across all platforms. If nothing else, the shots show an interesting look at the evolution of a level.